Namiot handlowy – zalety zastosowania
Niejednokrotnie uczestnicząc w festynie, tematycznych targach, koncercie charytatywnym czy wszelkich innych wydarzeniach „pod chmurką” z pewnością zdarzyło Ci się zauważyć liczne namioty handlowe. Przybierały one różne formy – od półotwartych pawilonów do namiotów z otwieraną plandeką. Jakie są zalety posiadania i użytkowania namiotu handlowego? Dlaczego warto zaopatrzyć się w taki produkt? Jakie możliwości oferuje nam posiadanie namiotu handlowego?
Mobilność
Pierwszą cechą, widoczną już na pierwszy rzut oka, jest mobilność namiotu handlowego. Rozłożenie i złożenie tego typu konstrukcji zajmuje nie więcej niż 30 minut. Ponadto namiot handlowy, dzięki swoim kompaktowym rozmiarom, może być przewożony w przyczepce, a nawet w większym aucie osobowym. Dzięki zastosowaniu szpilek mocujących, linek odciągających z kotwami lub specjalnych obciążników, namiot można rozłożyć na każdym podłożu i niezależnie od aktualnie panujących warunków atmosferycznych.
Możemy więc rozstawić swoje stoisko w dowolnym miejscu, a w razie potrzeby szybko i sprawnie przemieść je na wydarzenie zlokalizowane w innym mieście.
Łatwość montażu
Współczesne namioty ekspresowe bardziej przypominają puzzle niż rozbudowane konstrukcje. Wzmocnienia, łączniki, ramienia i obręcze wystarczy odpowiednio dopasować i docisnąć, bez konieczności stosowania ciężkich narzędzi czy skomplikowanych systemów. Łatwy i bezpieczny system montażowy sprawia, że każda osoba poradzi sobie z rozstawieniem i umocowaniem namiotu handlowego. Znacząco oszczędza to czas, energię i nerwy potrzebne do montażu i demontażu naszego namiotu.
Możliwość personalizacji
Namiot handlowy może występować w wielu wariantach (nie tylko, jeśli chodzi o wymiary). Ten sam model może być użyty przy pracach budowlanych, jako stoisko sprzedażowe czy gastronomiczne, a nawet jako mobilny punkt krwiodawstwa. Możemy wybrać namiot z ladami, z systemem wieszakowym lub regałowym, z otworami okiennymi lub model w pełni zabudowany – wszystko zależy od naszej wizji oraz potrzeb, jakie ma spełnić produkt.
Powierzchnia reklamowa
Namiot handlowy składa się przede wszystkim z elementów materiałowych, które nie tylko stanowią ochronę przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi czy zapewniają strefę komfortu i prywatności. Namiot może pełnić również funkcję powierzchni reklamowej – możemy na nim umieścić logo bądź nazwę naszego przedsiębiorstwa. Z pewnością będzie to atrakcyjna i oryginalna forma komunikacji marketingowo-wizualnej.
Cena
Szeroka gama produktów dostępna na rynku sprawia, że każda firma znajdzie idealny dla siebie namiot i zmieści się w zaplanowanym budżecie. Najtańsze pawilony oferowane przez czołowych producentów to koszt kilkuset złotych. Ciężko znaleźć substytut dla namiotu handlowego, który stosunkowo niskim nakładem dostarcza nam wielu praktycznych rozwiązań i pozwala skutecznie promować markę czy poszczególne wyroby.
Biorąc pod uwagę tak dużą ilość niepodważalnych zalet, jak również szerokie możliwości stosowania namiotu handlowego, można stwierdzić, że inwestycja w tego typu produkt to przede wszystkim inwestycja w firmę. Namiot handlowy pozwala bowiem w wygodny i przystępny sposób prezentować ofertę przedsiębiorstwa na różnego rodzaju pokazach, imprezach, przedsięwzięciach, targach czy eventach.